Pages

Monday, September 28, 2009

BiRtHdAy GurL.... 2009







Semalam (27 september 2009) kenangan yang xdpat aku lupakan..... ptg semlam housemate aku kol ajak trun kat dungun.... kate nyer nak beli brg n belanja aku mkan........ aku mals nak trun sebenarnyer..... almaklum la nak kemas umah yang dah seminggu tgglnyer..... bermacam2 najis ngan habuk kat bilik ngan lantai..... tp die beriyer2 sagt nak g nyer...... dah aku anggap die pun cam kak aku kan...
so aku pun setuju la kan.....
Housemate aku BElanja makan kat KFC....
punyer la ramai org kat KFC.... panjag jgk la Q nyer...... naik2 jer kat atas kat tempat duduk... dah ader kwn housemate menunggu.......
..... xsangka plak ader kejutan..... kwn die dtg bawk kek.... SELAMAT HARI JaDI SUE...... ermmm sedihnyer....... menitis airmata..... ader housemate yang prihatin camtu.......walaupun sambut secara kecil but still bermakna n xkan dilupakan............. to kak Lin n Ur Frezz THANKS A LOT xtau nak ucap cam maner tp mmg bermakna la dalam hidup sue....... LUV u ALL......

1 comments: